HNACÍ KLADKY
Váleček Beta3 s PVC pláštěm 1R-1RF
Válečky BETA3 CI s PVC pláštěm jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky s hnacím válcem. Pouzdra a pastorková řetězová kola jsou z termoplastu pro zajištění optimální odolnosti a nízké hladiny hluku. Jsou použita zapouzdřená ložiska 6202 s celoživotní náplní maziva. K dispozici jsou verze pohonu s hnacím (1R) řetězovým kolem a jednoduchým třecím pastorkovým řetězovým kolem (1RF).
Beta3 roller PVC tube 2R-2RF
Válečky BETA3 CI s PVC pláštěm jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky s hnacím válcem. Pouzdra a pastorková řetězová kola jsou z termoplastu pro zajištění optimální odolnosti a nízké hladiny hluku. Jsou použita zapouzdřená ložiska 6202 s celoživotní náplní maziva. K dispozici jsou verze pohonu s dvojitým hnacím (2R) řetězovým kolem a jednoduchým třecím pastorkovým řetězovým kolem (2RF).
Váleček Beta3 s PVC pláštěm 1P-1PF (T8 Z20)
Válečky BETA3 CI s PVC pláštěm jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky s hnacím válcem. Plášť, pouzdra a kladky jsou vyrobeny z termoplastu pro vysokou rychlost při nízké hladině hluku. Jsou použita zapouzdřená ložiska 6202 s celoživotní náplní maziva. Jsou dodávány hnací verze elektromotoru (1P) s jednoduchou třecí kladkou (1PF).
Váleček Beta3 s ocelovým pláštěm 1R-1RF
Válečky BETA3 CI s ocelovým pláštěm jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky s hnacím válcem. Pouzdra a pastorková řetězová kola jsou z termoplastu pro zajištění optimální odolnosti a nízké hladiny hluku. Ocelový plášť zajišťuje větší zatížitelnost. Jsou použita zapouzdřená ložiska 6202 s celoživotní náplní maziva. K dispozici jsou verze pohonu s hnacím (1R) řetězovým kolem a jednoduchým třecím pastorkovým řetězovým kolem (1RF).
Váleček Beta3 s ocelovým pláštěm 2R-2RF
Válečky BETA3 CI s ocelovým pláštěm jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky s hnacím válcem. Pouzdra a pastorková řetězová kola jsou z termoplastu pro zajištění optimální odolnosti a nízké hladiny hluku. Ocelový plášť zajišťuje větší zatížitelnost. Jsou použita zapouzdřená ložiska 6202 s celoživotní náplní maziva. K dispozici jsou verze pohonu s dvojitým hnacím (2R) řetězovým kolem a jednoduchým třecím pastorkovým řetězovým kolem (2RF).
Váleček Beta3 s ocelovým pláštěm 1P-1PF (T8 Z20)
Válečky BETA3 CI s ocelovým pláštěm jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky. Pouzdra a kladka jsou z termoplastu pro zajištění optimální odolnosti a nízké hladiny hluku. Ocelový plášť zajišťuje větší zatížitelnost. Jsou použita ložiska 6202 s celoživotní náplní maziva. Jsou dodávány hnací verze elektromotoru (1P) s jednoduchou třecí kladkou (1PF).
Váleček Beta3 s ocelovým pláštěm 1PV (POLY-V)
Válečky BETA3 CI s ocelovým pláštěm jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky s hnacím válcem. Kladky jsou vyrobeny z termoplastu pro vysokou rychlost při nízké hladině hluku a hladký pohyb. Hnací řemeny jsou pružné a snadno se montují, přenášejí větší moment a mají vyšší mechanickou účinnost při nižší spotřebě elektrické energie. Speciální konstrukce žeber kladek chrání řemen a další součásti hnacího ústrojí proti poškození
Váleček Sigma 1R-1RD
Válečky SIGMA CI jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílné pouzdro se svařovanou trubkou a vloženým ložiskem. Integrální ochrana ložisek je zajištěna trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6202 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Sigma 2R
Válečky SIGMA CI jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílné pouzdro se svařovanou trubkou a vloženým ložiskem. Integrální ochrana ložisek je zajištěna trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6202 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Sigma (jednoduchý friction)
Válečky SIGMA CI s jednoduchým třecím pastorkovým řetězovým kolem jsou montovány přímo na kluzné ložisko. Hmotnost válečku zvyšuje tření mezi řetězovým kolem a pouzdrem. Za normálních podmínek vzniká dostatečné tření pro unášení materiálu na dopravníku. Jednoduché pastorkové řetězové kolo SIGMA CI je vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílný plášť s přivařenou trubkou a uloženým ložiskem. Integrální ochrana ložisek je poskytována trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6202 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Sigma (dvojitý friction)
Válečky SIGMA s dvojitými řetězovými koly obsahují elektromotor, který je vyrovnán s kluzným ložiskem na vnějším pouzdru. Zatížení vnějšího pouzdra způsobí zvýšení tření mezi vnitřním válečkem a kluzným ložiskem, čímž vznikne dostatečná trakční síla pro přepravu břemen za normálních podmínek. Válečky SIGMA s jednoduchým pastorkovým řetězovým kolem zajišťují větší trakční sílu pro stejnou přepravovanou hmotnost. Válečky SIGMA s dvojitým pastorkovým řetězovým kolem jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílný plášť s přivařenou trubkou a uloženým ložiskem. Integrální ochrana ložisek je poskytována trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6201 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Omega 1R-1RD
Válečky OMEGA CI jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílné pouzdro se svařovanou trubkou a vloženým ložiskem. Integrální ochrana ložisek je zajištěna trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6204, 6205 a 6206 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Omega 2R
Válečky OMEGA CI jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílné pouzdro se svařovanou trubkou a vloženým ložiskem. Integrální ochrana ložisek je zajištěna trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6204, 6205 a 6206 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Gamma 1R-1RD
Válečky GAMMA CE jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky se středním zatížením, a to i pro náročné prašné prostředí. Ocelový plášť se zkosenou čelní hranou bez hran usnadňuje dopravu materiálu do strany. Talířová řetězová kola jsou vyrovnána a přivařena přímo na plášť. Zapouzdřená ložiska 6201 a 6202 s celoživotní náplní maziva jsou chráněna krytkou proti prachu, vyrobenou z termoplastu nebo oceli.
Váleček Gamma 2R
Válečky GAMMA CE jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky se středním zatížením, a to i pro náročné prašné prostředí. Ocelový plášť se zkosenou čelní hranou bez hran usnadňuje dopravu materiálu do strany. Talířová řetězová kola jsou vyrovnána a přivařena přímo na plášť. Zapouzdřená ložiska 6201 a 6202 s celoživotní náplní maziva jsou chráněna krytkou proti prachu, vyrobenou z termoplastu nebo oceli.
Váleček Delta 1R-1RD
Válečky DELTA CE jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky s vysokým zatížením, a to i pro náročné prašné prostředí. Ocelový plášť se zkosenou čelní hranou bez hran usnadňuje dopravu materiálu do strany. Talířová řetězová kola jsou vyrovnána a přivařena přímo na plášť. Zapouzdřená ložiska 6202, 6203 a 6204 s celoživotní náplní maziva jsou chráněna krytkou proti prachu, vyrobenou z termoplastu nebo oceli.
Váleček Delta 2R
Válečky DELTA CE jsou vhodné pro přímé válečkové dopravníky s vysokým zatížením, a to i pro náročné prašné prostředí. Ocelový plášť se zkosenou čelní hranou bez hran usnadňuje dopravu materiálu do strany. Talířová řetězová kola jsou vyrovnána a přivařena přímo na plášť. Zapouzdřená ložiska 6202, 6203 a 6204 s celoživotní náplní maziva jsou chráněna krytkou proti prachu, vyrobenou z termoplastu nebo oceli.
Váleček Sigma 1R-1RD
Válečky SIGMA CE jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílné pouzdro se svařovanou trubkou a vloženým ložiskem. Talířová řetězová kola jsou vyrovnána a přivařena přímo na plášť. Integrální ochrana ložisek je zajištěna trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6202 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Sigma 2R
Válečky SIGMA CE jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílné pouzdro se svařovanou trubkou a vloženým ložiskem. Talířová řetězová kola jsou vyrovnána a přivařena přímo na plášť. Integrální ochrana ložisek je zajištěna trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6202 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Omega 1R-1RD
Válečky OMEGA CE jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílné pouzdro se svařovanou trubkou a vloženým ložiskem. Talířová řetězová kola jsou vyrovnána a přivařena přímo na plášť. Integrální ochrana ložisek je zajištěna trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6204, 6205 a 6206 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Omega 2R
Válečky OMEGA CE jsou vhodné pro dopravu materiálu při středním a velkém zatížení, a to i za nepříznivých okolních podmínek. Jednodílné pouzdro se svařovanou trubkou a vloženým ložiskem. Talířová řetězová kola jsou vyrovnána a přivařena přímo na plášť. Integrální ochrana ložisek je zajištěna trojitým labyrintem, pryžovým antiabrazivním těsnicím kroužkem a přídavnou krycí mřížkou. Ložiska typu 6204, 6205 a 6206 jsou zapouzdřená a s celoživotní náplní maziva.
Váleček Gamma 1RL-1RLP
Válečky GAMMA s volnoběžkou „RL“ se používají pro urychlování a zpomalování drah dopravníků, anebo obecně tehdy, když je připravovaný náklad ukládán na dopravník nebo odebírán z dopravníku vyšší rychlostí, než je rychlost daná pohonem dopravníku. Volnoběžný váleček je poháněný pouze jedním směrem, v opačném se otáčí volně. Lze jej použít pro pohon válečků v obou směrech přepravy: vpravo při přepravě nákladu doprava (ve směru hodinových ručiček) a vlevo při přepravě válečku v opačném směru. Systém může být dodán s řetězovým kolem pro řetězový pohon (RL) nebo řemenicí pro pohon plochým řemenem (RLP).
Váleček Gamma 1G-2G
Válečky GAMMA s drážkami pro kruhový řemen jsou vhodné pro pohon dopravníků ve vyšších rychlostech. Zaručují nízkou hladinu hluku. Drážky jsou vyrobeny přímo na plášti.